Rangi
Cóż... Nie ma ich zbyt wiele. Mamy nadzieję, że mimo tego będzie się Wam przyjemnie grało
Rangi dzielimy ze względu na poziom umiejętności:
- Bez Doświadczenia - osoba, która nie potrafi swojej umiejętności wykorzystać
- Początkujący - osoba, która rozpoczęła trening, jednak nie poczyniła zbyt dużych postępów
- Przeciętne Umiejętności - osoba nijak niewyróżniająca się z tłumu, jednak jakieśtam umiejętności posiada.
- Rozwinięty - osoba wciąż udoskonalająca swoje umiejętności, silniejsza od przeciętnego człowieka.
- Doświadczony - osoba, która stoczyła już wiele pojedynków, bliska perfekcji.
- Mistrz - osoba, która do perfekcji opanowała swój typ walki. Może nauczać innych.
Powyższy spis rang tyczy się tylko głównego typu walki postaci, jeśli oprócz tego postać nauczyła się jakichś podtypów magii czy walki - wpisujemy je, razem z poziomem ich opanowania, do odpowiedniej tabeli w polach profilu/karcie postaci.To by było na tyle. Jeśli chodzi o takie "tytuły" jak rybak, handlarz, urzędnik, kapłan czy nawet władca - je wpisujemy w pole "zawód".
Doświadczenie
Pula wynosi 600. Aby wskoczyć na kolejny poziom i zyskać związane z tym przywileje, należy zdobyć 100 punktów doświadczenia.
- 0-100 - Brak Doświadczenia
- 101-200 - Początkujący
- 201-300 - Przeciętne Umiejętności
- 301-400 - Rozwinięty
- 401-600 - Doświadczony
- 600+ - Mistrz
Aby zdobyć punkciory trenujemy pod okiem Mistrza (lub Mistrza Gry). W zależności od naszych postępów zadecyduje on o ilości przyznanych nam punktów. Wtedy od Mistrza do MG wysyłana jest PW z linkiem do tematu, imieniem postaci trenującej i ilości przyznanych punktów.
W razie zbyt pobłażliwego lub nazbyt wymagającego nauczyciela lub nieskazitelnego, wiecznie perfekcyjnego i bez wad ucznia MG ma prawo trochę podciąć skrzydeł jednemu czy drugiemu.
Zastanawia Was, co może robić zwykły człowiek, osoba bez umiejętności kontrolowania któregoś z elementów? Gra taką postacią może być, wbrew pozorom, ekscytująca. Dla przykładu, Suki, Sokka czy Mai były wspaniale walczącymi postaciami. Kim możesz być? Przykłady znajdziesz poniżej.
1. Blokowanie Chi - Co tu dużo mówić, jest to cała technika, używana przez Ty Lee, tak więc bierzesz to pod uwagę jako Twój wybrany styl walki.
2. Poszukaj jakiegoś stylu walki, który będzie Ci odpowiadał - wszystkie walki w świecie "Awatara" były bazowane na różnych sztukach walki, takich jak Capoeira, Northern Shaolin Kung Fu, Hung Gar Kung Fu, Bagua, Tai Chi i wielu innych. Blokowanie chi jest jedną z nich. Poeksperymentuj z opisami, a na pewno wyjdzie Ci coś niesamowitego.
3. Kick-boxing, MMA - współczesne sztuki walki też są dobre dla Twojej postaci.
4. Walki za pomocą wszelkiego rodzaju broni.
Żywimy szczerą nadzieję, że rozwialiśmy wszystkie Twoje wątpliwości, jednak jeżeli masz jeszcze pytania - Mistrz Gry, Administratorzy i Moderatorzy są do Twojej dyspozycji.