|
|
| | Walki/Pojedynki | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Mistrz Gry Mistrz Gry
Liczba postów : 65
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Walki/Pojedynki Czw Lip 12, 2012 6:39 pm | |
| Życie
1. Każdy użytkownik ma domyślnie 100 punktów życia (hp). 2. Punkty Życia zmienia administracja. 3. W postach staraj się odpowiednio odzwierciedlać ilość hp, jakie ci pozostało - przy 60 hp Twoja postać nie będzie promieniała energią, a przy 30 będzie niezdolna do walki. 4. Obrażenia, jakie odniesie Twoja postać, również muszą być adekwatne do punktów życia, jednak to, czy będzie to zraniona noga, ręka czy brzuch, już zależy od ciebie. 5. Wygląda to tak: *100-71 pkt: Życie odnowi się samo. Wynik mnożenia pozostaje niezmieniony. *70-31 pkt: Musisz się uzdrowić bądź zasięgnąć czyjejś pomocy. Wynik mnożenia kości dzielisz przez dwa. *30-15 pkt: Unikaj walki jak ognia. Twoja obrona i ataki są mniejsze (Wynik mnożenia dzielisz przez cztery). *Poniżej 15 pkt: Praktycznie umierasz. Jeżeli w jakikolwiek sposób przypadkowo dojdziesz do tego stanu, a nie chcesz zostać uśmiercony, czekaj na pomoc (bo ledwo dasz radę przejść chociaż 10 metrów), a jeżeli takowa nie przyjdzie, zgłoś się do Mistrza Gry. 6. Regeneracja hp: *Leczenie przez maga wody lub opatrzenie ran. Nie może to jednak być pięć minut przy poważniejszych urazach; rana musi się przecież zagoić. Z pomocą magii wody regeneracja zachodzi dwukrotnie szybciej. *Po napisaniu do Mistrza (po zakończonym pojedynku) gracz jest informowany o tym, jak długo potrwa jego regeneracja. Jest to ogólny czas, który można skrócić właśnie przez magię wody.
Przebieg 1. Walczysz, używając kości. Jeden rzut kośćmi = jeden atak/jedna obrona. 2. Niekoniecznie musisz walczyć - możesz np. uciec albo zakryć się rękami, ale ucieczka nie zawsze wyjdzie, jeśli drugi gracz/Mistrz Gry przeprowadzi udany atak (w tym wypadku dobiegnięcie i dopiero atak), a skutki tego drugiego wszyscy znamy.
3. "Szablon" walki:
a.) Użytkownicy spotykają się. Użytkownik X rzuca zaklęcie atakujące na użytkownika Y, dopisuje pod swoim postem (starannie napisanym, jak każdy inny - opisujemy ruch, który wykonaliśmy) słowo ATAK, jednocześnie wykonując rzut dwoma kośćmi. Pod postem znajdzie się instrukcja, jak rzucać. *Atak może wyjść lub nie wyjść - Od tego jest pierwsza kość, "Udana/Nieudana akcja", która definiuje, czy, tak to nazwijmy, "trafiłeś w cel". Jeżeli skutek rzutu jest negatywny, druga, czarno-biała kostka "Atak" się nie liczy, a gracz Y nie odnosi obrażeń w tej rundzie.
b.) Akcja toczy się dalej - użytkownik Y powinien odeprzeć atak (Jeżeli gracz X przeprowadził udany atak), pamiętając o dopisaniu pod postem słowa OBRONA/UNIK i wykonaniu rzutu znowu dwoma kostkami. Jeżeli użytkownik ten od razu chce zaatakować, musi wykonać rzut kolejnymi dwiema kostkami.
c.) Na tym kończy się jedna sesja pojedynku. Teraz musicie zbilansować rzuty, a robi to użytkownik, który rozpoczynał sesję. Ilość oczek ataku mnożysz przez liczbę odpowiadającą poziomowi użytkownika, podobnie dzieje się z ilością oczek wyrzuconą przez broniącego się (wartości podane poniżej). Następnie należy od wartości ataku odjąć wartość obrony. Musisz pamiętać o ilości punktów życia, jak było podane wyżej (zaznaczone pomarańczowym kolorem)
*jeżeli wynik jest dodatni, broniący się traci ilość punktów życia zgodną z różnicą ataku i obrony. *jeżeli wynik jest równy, atak zostaje odparty i broniący się nie traci punktów życia. *jeżeli wynik jest mniejszy od zera, znaczy to, że siła atakującego została użyta przeciwko niemu, i obrażenia ponosi atakujący. Oczywiście pojedynek nie musi skończyć się na jednej sesji. Już np. broniąc się można rzucić zaklęcie atakujące na przeciwnika (jest to jednoznaczne z rozpoczęciem drugiej sesji), należy jednak pamiętać, że wpierw trzeba zbilansować sesję pierwszą.
4. W zależności od poziomu postaci wyrzucone oczka mnożymy następująco: Bez doświadczenia (BD) - x1 Początkujący (P)- x2 Przeciętne Umiejętności (PU)- x3 Rozwinięty (R) - x5 Doświadczony (D) - x7 Mistrz (M) - x10
Pamiętaj, że musisz rzucać kośćmi stosownymi do opanowanych przez Twoją postać umiejętności i ich poziomów. Czyli np jeśli ma rangę Mistrza, ponieważ jest świetnie wyszkolona w Magii Wody, ale za to jest dopiero na poziomie Początkującego w Magii Chmur, podczas stosowania w walce przez postać Magii Chmur będzie trzeba rzucić kością (P/PU) Udana/Nieudana, a nie kością (M) Udana/Nieudana, jak w przypadku Magii Wody.
5. Po zakończeniu pojedynku musisz wysłać PW do Mistrza Gry z odnośnikiem do wątku, w którym walka została przeprowadzona, by uregulować ubytki w punktach życia.
6. Rzut pierwszą kością ("Udana/Nieudana akcja") decyduje o tym, czy drugi rzut się liczy. Mistrzowie jednak mają większą szansę na powodzenie ataku, niż wojownicy z przeciętnymi umiejętnościami. Właśnie dlatego musisz wybrać odpowiednie kości, zanim wyślesz posta. Rozwijając listę, zobaczysz na niej kilka opcji, które zostaną objaśnione poniżej:
Atak lub Obrona - tę kość wybierasz jako drugą. (obrazek na dole strony) (BD) Udana/Nieudana - Wybierz tę kość, jeżeli użyta umiejętność* Twojej postaci ma poziom Bez Doświadczenia. (P, PU) Udana/Nieudana - Wybierz tę, jeżeli użyta umiejętność* postaci jest Początkująca albo o Przeciętnych Umiejętnościach. (R, D) Udana/Nieudana - Kliknij tę opcję, jak użyta umiejętność* jest Rozwinięta albo Doświadczona. (M) Udana/Nieudana - Ta opcja zarezerwowana jest tylko i wyłącznie dla Mistrza danej umiejętności*.
*Kazda postac moze miec kilka roznych umiejetnosci, np. mag ziemi bedzie mial magie ziemi, piasku i sens seismiczny. Kazda z tych umiejetnosci bedzie miala oddzielny poziom, np. magia ziemi-mistrz, piasku - przecietny, sens seismiczny - doswiadczony. W zaleznosci od tego, czego uzywasz w walce, musisz rzucic koscmi z odpowiednim poziomem.
I oto cała filozofia!
W poście niżej znajdziesz instrukcję rzucania kośćmi, a przez kilka następnych postów Katara będzie prowadziła pojedynek z Toph, by zademonstrować Wam, na czym to wszystko polega. Bo teoria czasem bywa nudna.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Wrz 01, 2012 9:52 pm, w całości zmieniany 7 razy | |
| | | Mistrz Gry Mistrz Gry
Liczba postów : 65
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Czw Lip 12, 2012 8:03 pm | |
| | |
| | | Katara Woda - Mistrz
Autor avatara : TeaInk.deviantart.com Liczba postów : 9 Wiek : 22 Rok urodzenia : 85 ASC Miejsce Zamieszkania : Południowe Plemię Wody Pochodzenie : Południowe Plemię Wody Ciąża : Zawód : Mag wody, uzdrowicielka Typy Magii : Woda, krew, rośliny
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Czw Lip 12, 2012 8:12 pm | |
| Witajcie. Ponieważ nie jesteśmy w rozgrywce, mogę zademonstrować prawdziwą walkę z celem uśmiercenia bądź całkowitego obezwładnienia Toph, choć tak naprawdę nigdy mi to nie przeszło przez głowę. No... Może kilka razy. Nie ważne, zaczynajmy.
-Toph - Odezwała się Katara do kobiety w podobnym wieku stojącej naprzeciw władczyni wody - Gotowa? Kiedy mag ziemi skinął głową i przyjął pozycje bojową, dziewczyna natychmiast zbliżyła się do przeciwnika, w międzyczasie wyjmując wodę z sakiewki przyczepionej do pasa. Podskoczyła, obróciła się i, spadając z gracją na jedną ugiętą, jedną wyprostowaną nogę, twarzą do Toph, skierowała w jej kierunku smugę wody.
ATAK
Ostatnio zmieniony przez Katara dnia Czw Lip 12, 2012 8:13 pm, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | Katara Woda - Mistrz
Autor avatara : TeaInk.deviantart.com Liczba postów : 9 Wiek : 22 Rok urodzenia : 85 ASC Miejsce Zamieszkania : Południowe Plemię Wody Pochodzenie : Południowe Plemię Wody Ciąża : Zawód : Mag wody, uzdrowicielka Typy Magii : Woda, krew, rośliny
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Czw Lip 12, 2012 8:12 pm | |
| The member ' Katara' has done the following action : Kości#1 '(M) Udana/Nieudana' : -------------------------------- #2 'Atak lub Obrona' : | |
| | | Toph Ziemia - Mistrz
Liczba postów : 5 Wiek : 20 lat Rok urodzenia : 87 ASC Miejsce Zamieszkania : Miasto Republika, Zjednoczona Republika Narodów Pochodzenie : Gaoling, Królestwo Ziemi Ciąża : Zawód : Główny Dowódca Policji Pieniążki : 500 Yuanów Typy Magii : Magia Ziemi - Mistrz || Magia Metalu - Mistrz || Sens Sejsmiczny - Mistrz || Magia Piasku - Przeciętne Zdolności
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Pią Lip 13, 2012 4:47 pm | |
| OBRONA
Dziewczyna usmiechnęła się pod nosem, wyczuwając stopami drgania podłoża i widząc tym samym ruch przeciwniczki. Przesunęła lewa nogę do tyłu, by stać bardziej stabilnie, i uniosła ręce. Dłonie zacisnęły się w pięści i zatrzymyały na wysokości jej oczu, tworząc ziemisty mur. Niestety, nie dość wytrzymały, struga wody smagnęła Toph w rękę. Uniosła jedną brew do góry, zdając sobie sprawę, ze nie doceniła umiejętności przyjaciółki. Cóż, teraz może się odwdzięczyć. Powtórzyła poprzednie ruchy, jednak tym razem jej ręce były bardziej od siebie oddalone. Spowodowało to, że dwa sporych rozmiarów kamienie oderwały się od gruntu. Energicznie wyciągnęła ramiona do przodu i pociski poszybowały w stronę Katary.
ATAK
Ostatnio zmieniony przez Toph dnia Wto Lip 24, 2012 11:56 am, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Katara Woda - Mistrz
Autor avatara : TeaInk.deviantart.com Liczba postów : 9 Wiek : 22 Rok urodzenia : 85 ASC Miejsce Zamieszkania : Południowe Plemię Wody Pochodzenie : Południowe Plemię Wody Ciąża : Zawód : Mag wody, uzdrowicielka Typy Magii : Woda, krew, rośliny
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Pią Lip 13, 2012 4:47 pm | |
| The member ' Toph' has done the following action : Kości#1 '(M) Udana/Nieudana' : -------------------------------- #2 'Atak lub Obrona' : -------------------------------- #3 '(M) Udana/Nieudana' : -------------------------------- #4 'Atak lub Obrona' : | |
| | | Katara Woda - Mistrz
Autor avatara : TeaInk.deviantart.com Liczba postów : 9 Wiek : 22 Rok urodzenia : 85 ASC Miejsce Zamieszkania : Południowe Plemię Wody Pochodzenie : Południowe Plemię Wody Ciąża : Zawód : Mag wody, uzdrowicielka Typy Magii : Woda, krew, rośliny
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Pią Lip 13, 2012 5:51 pm | |
| OBRONA
Katara już chciała przeprowadzić następny atak, ale w tej samej sekundzie Toph jej przeszkodziła. Widząc dwa zbliżające się z niewyobrażalną prędkością kamienie, wysłała w jeden z nich wystarczająco duży blok lodu, by dwa żywioły zderzyły się w locie. Nie miała więcej wody, więc ukucnęła i przeturlała się pod drugim, ciężkim pociskiem, kończąc w pozycji kucającej, z rękami rozłożonymi na dwie strony. Przywołała do siebie rozbryzgany wszędzie lód i, transformując go w małe, ostre jak brzytwa, zimne kolce, wycelowała 'amunicje' w przeciwniczkę.
ATAK | |
| | | Mistrz Gry Mistrz Gry
Liczba postów : 65
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Pią Lip 13, 2012 5:51 pm | |
| The member ' Katara' has done the following action : Kości#1 '(M) Udana/Nieudana' : -------------------------------- #2 'Atak lub Obrona' : -------------------------------- #3 '(M) Udana/Nieudana' : -------------------------------- #4 'Atak lub Obrona' : | |
| | | Katara Woda - Mistrz
Autor avatara : TeaInk.deviantart.com Liczba postów : 9 Wiek : 22 Rok urodzenia : 85 ASC Miejsce Zamieszkania : Południowe Plemię Wody Pochodzenie : Południowe Plemię Wody Ciąża : Zawód : Mag wody, uzdrowicielka Typy Magii : Woda, krew, rośliny
Statystyki HP: (100/100) Doświadczenie: (600/600)
| Temat: Re: Walki/Pojedynki Pią Lip 13, 2012 5:57 pm | |
| Ostatni atak rozpoczyna nową rundę, więc nie wlicza się do bilansu.
BILANS: Toph: 100 HP Katara: 90 HP
W ten właśnie sposób przeprowadzamy każdą rundę.
| |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Walki/Pojedynki | |
| |
| | | | Walki/Pojedynki | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|